
Utbildningsdag 2 december
Varumärkets värld
Under denna utbildningsdag fokuserar vi på att utveckla kundrelationer ur ett strategiskt perspektiv. Traditionellt är marknadsfrågor ett område där svenska företag inte ligger i framkant. Men i en tid där produkter och tjänster blir allt mer lika avgörs ofta affären av hur en organisation kan differentiera sig genom sitt varumärke och kundkontakt, och hur de i sin tur kan skapa värde för kunden.
Boka din plats redan idag!
Utbildningens innehåll
- Varumärkets värld
- Varumärkesstrategier
- Relationsmarknadsföring
- Sociala medier
- Intern marknadsföring
Gå med din ledningsgrupp
Vi rekommenderar att du deltar tillsammans med din ledningsgrupp eller andra ansvariga från din verksamhet för att maximera lärandet i er organisation och direkt kunna implementera de strategier som ni utvecklar tillsammans.
Datum: 2 december 2025
Tid: 08:00 - 17:00
Plats: Hotel Skansen, Båstad
Pris: 9 500 SEK exkl. moms
I priset ingår fika och lunch
Möt föreläsaren
Mats Urde är forskare, föreläsare och senior konsult inom varumärkesstrategi. Som docent vid Lunds universitet och internationellt erkänd expert inom företagsbranding har han hjälpt organisationer som Volvo, Komatsu och Nobelstiftelsen att stärka sina varumärken.
Hans metod, The Brand Matrix, kopplar samman affärsstrategi, varumärkesidentitet och kommunikation för att bygga långsiktigt starka varumärken. Mats har publicerats i Harvard Business Review och är författare till boken The Brand Matrix – Corporate Brand Leadership Starts from the Inside. Hans föreläsningar erbjuder både strategiska insikter och praktiska verktyg för att leda och utveckla starka företagsvarumärken.
.png?width=2000&height=2000&name=Namnl%C3%B6s%20design(9).png)

Gå ett helt utbildningsprogram
Nyfiken på våra utbildningsprogram? Vi erbjuder både Styrelseutbildning och VD-utbildning, skräddarsydda för dig som vill växa i din ledarroll.